20.8 C
Arta
Σάββατο, 21 Μαΐου, 2022

Αφύλακτος και επικίνδυνος: Ένας σημαντικός δρόμος της Ηπείρου παραμένει ημιτελής

Διαβάστε

- Advertisement -spot_img

Θα μπορούσε να βοηθήσει σημαντικά στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής των Τζουμέρκων που συγκεντρώνουν έναν μεγάλο όγκο τουρισμού. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος δρόμος παραμένει ημιτελής, αφύλακτος και με πολλά επικίνδυνα σημεία.

Με κόστος 25 εκατομμύρια ευρώ, οι εργασίες κατασκευής του κάθετου άξονα που θα συνέδεε την Ιονία Οδό με την ευρύτερη περιοχή των Τζουμέρκων ξεκίνησαν το 2018 (από τον κόμβο στο Τέροβο μέχρι το χωριό Πηγάδια που αποτελεί κομβικό σημείο για όλα τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος στην περιοχή).

Στόχος ήταν τα έργα να ολοκληρωθούν τον Ιούνιο του 2021 κάτι που θα σήμαινε πως η απόσταση από την Αθήνα έως τα Τζουμέρκα θα μπορούσε να επιτευχθεί στον απίστευτο χρόνο των 4 ωρών, γεγονός που θα ενίσχυε σημαντικά τον τουρισμό σε μια περιοχή που συγκεντρώνει το ενδιαφέρον από πολλές χώρες της Ευρώπης και όχι μόνο.

Τη δεδομένη στιγμή, όπως διαπίστωσε το carandmotor.gr από το σύντομο οδοιπορικό του στην περιοχή, η εν λόγω οδική αρτηρία παραμένει ημιτελής για άγνωστο λόγο και ο φαινομενικά κλειστός δρόμος χρησιμοποιείται -αναγκαστικά – από πολλούς οδηγούς για να μειωθούν οι χρόνοι πρόσβασης, χωρίς όμως να πληρούνται οι κανονισμοί ασφάλειας.

Η παντελής απουσία φωτισμού, στηθαίων ασφαλείας και σήμανσης, σε συνδυασμό με το υψόμετρο και τα απόκρημνα σημεία, μπορούν ανά πάσα στιγμή να γίνουν αιτία πρόκλησης ατυχήματος με εξαιρετικά δυσάρεστες συνέπειες (στην παρούσα ημιτελή φάση ο συγκεκριμένος δρόμος βρίσκεται εδώ και ένα χρόνο περίπου).

τέροβο πηγάδια

Η κατάσταση αυτή θα μπορούσε να αλλάξει μέσα σε ελάχιστους μήνες καθώς ο νέος κάθετος άξονας βρίσκεται σε πολύ καλό σημείο υλοποίησης. Έτσι, κατά τη δική μας άποψη, το πρόβλημα μπορεί να διορθωθεί σχεδόν άμεσα αν προχωρήσουν εντατικά οι εργασίες ασφαλτόστρωσης και η τοποθέτηση όλων των προβλεπόμενων στοιχείων που καθιστούν έναν δρόμο ασφαλή στις μέρες μας.

Το έργο σε αριθμούς

Ο νέος δρόμος αφορά τον κύριο άξονα σύνδεσης, του ΑΚ Τερόβου της Ιόνιας Οδού (επί της 7ης Επαρχιακής Οδού Ιωαννίνων — Πηγαδιών) με την 2η Επαρχιακή Οδό Ιωαννίνων — Γέφυρα Πλάκας και περιλαμβάνει: οδικό άξονα μήκους 9,8 χλμ., γέφυρα μήκους 134 μ., πέντε ισόπεδους κόμβους, τοποθέτηση φωτισμού και τεχνικά έργα απορροής ομβρίων υδάτων.

Πηγή: carandmotor.gr

- Advertisement -spot_img

Περισσότερα Άρθρα

- Advertisement -spot_img

Τελευταία Νέα