11.9 C
Arta
Δευτέρα, 6 Δεκεμβρίου, 2021

Έμμεση παραδοχή αποτυχίας από τον Καχριμάνη. Ξεχνάμε τους σύγχρονους αυτοκινητόδρομους στην Ήπειρο και πάμε τρίιχνους

Ο τρίιχνος δρόμος είναι ένας δρόμος με μια λωρίδα ανά κατεύθυνση (όπως είναι δηλαδή όλοι οι επαρχιακοί μας δρόμοι) συν μία λωρίδα να προσαρμόζεται ανάλογα με τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά, “ήτοι σε τμήματα του ενός ή του άλλου ρεύματος κυκλοφορίας, ανάλογα την περίσταση”.

Όπως διαβάσατε και σε προηγούμενο άρθρο στον ROTAN NEWS, σε τέτοιο μοντέλο θα πρέπει να προσαρμοστεί η Ήπειρος αν θέλει να δει στο άμεσο μέλλον νέους οδικούς – σύγχρονους; – άξονες να κατασκευάζονται, όπως παραδέχθηκε ο Περιφερειάρχης Ηπείρου κ. Αλέκος Καχριμάνης.

Ουσιαστικά αυτό το συμπέρασμα προκύπτει από τις δηλώσεις του ίδιου του κ. Καχριμάνη μετά και τις τελευταίες επαφές που είχε ο ίδιος με τους αρμόδιους κυβερνητικούς παράγοντες.

Με απλά λόγια ο περιφερειάρχης απέτυχε για μια ακόμη φορά να εξυπηρετήσει τα συμφέροντα της Ηπείρου όταν σε άλλα μέρη της Ελλάδας (κεντρική Ελλάδα, Κρήτη, Πελοπόννησος) κατασκευάζονται ή έχουν προγραμματιστεί να κατασκευαστούν κανονικοί τετράιχνοι, σύγχρονοι αυτοκινητόδρομοι (δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση με ΛΕΑ και διαχωριστικό προστατευτικό στη μέση).

Έτσι λοιπόν για τον άκρως σημαντικό δρόμο Ιωαννίνων- Κακαβιάς αλλά και τη σύνδεση της Πρέβεζας με την Ιόνια Οδό, για να τύχουν χρηματοδότησης από Ευρωπαϊκά προγράμματα, πρέπει να σχεδιαστούν διαφορετικά από ότι φανταζόμασταν όλοι.

Με αυτές τις προδιαγραφές (τρίιχνοι δρόμοι) τους οποίους η Περιφέρεια μάλιστα ονομάζει…αυτοκινητόδρομους , η πρότασή της είναι ο οδικός άξονας Ιωάννινα – Κακαβιά να προωθηθεί προς ένταξη στο νέο ΕΣΠΑ από το Υπουργείο Υποδομών και ο οδικός άξονας Ιόνια Οδός – Πρέβεζα (μέχρι Ζέφυρο) να ενταχθεί από την Περιφέρεια στο Ε.Π. της Ηπείρου.

Τέλος, πρέπει να διευκρινιστεί όταν γίνεται αναφορά σε τρίιχνους…αυτοκινητόδρομους, αν η 3η λωρίδα θα εμφανίζεται όταν ακολουθεί έξοδος ή είσοδος από τον αυτοκινητόδρομο (όπως στη φωτογραφία), ή θα είναι μια μόνιμη λωρίδα που θα εναλλάσσεται προς τις δύο κατευθύνσεις. Το τελευταίο μοντέλο πάντως έχει καταργηθεί εδώ και χρόνια καθώς είναι επικίνδυνο αφού δημιουργεί το φαινόμενο “λαιμός του μπουκαλιού” (όταν οι 2 λωρίδες γίνονται μια).

Τελευταία Νέα

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα