14.4 C
Arta
Πέμπτη, 21 Οκτωβρίου, 2021

Νέα έρευνα αγοράς από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων με την Περιφ. Ηπείρου

Η Περιφέρεια Ηπείρου, με την συνεργασία του εργαστηρίου Χημείας Τροφίμων, του Τμήματος Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, στα πλαίσια της ανάπτυξης του branding των τοπικών,
παραδοσιακών τροφίμων και την προώθηση τους, συνεχίζει την διερεύνηση των απόψεων του
καταναλωτή ως τοπικά και πανελλαδικά στην μετά κορωνοϊό εποχή με μία νέα έρευνα αγοράς (την τρίτη κατά σειρά):

ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ «ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ»*
ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
ΣΤΗΝ ΜΕΤΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟ ΕΠΟΧΗ (μετά COVID εποχή)

ΙΧΝΗΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑ είναι οι πληροφορίες του τρόφιμου «από το χωράφι στο ράφι» που ο καταναλωτής θα ήθελε να γνωρίζει πριν το επιλέξει (όπως τα συστατικά του, την παραγωγή του, τις ιδιότητες του, τα χαρακτηριστικά του, την διαδρομή του κ.α.).

Θα θέλαμε όσοι από τους ενδιαφερόμενους εάν το επιθυμούσαν να συμπληρώσουν το ερωτηματολόγιο στην κάτωθι ηλεκτρονική διεύθυνση:
https://forms.gle/ag3hRzmatTu6xWKFA

Τελευταία Νέα

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα