27.3 C
Arta
Σάββατο, 18 Σεπτεμβρίου, 2021

Έργο Περιφέρειας. Πρώτα έκαναν τη διαγράμμιση στην Εθνική οδό και μετά ξεκίνησαν την ασφαλτόστρωση

Πριν από δύο με τρεις μήνες περίπου, η Περιφέρεια Ηπείρου προχώρησε στη διαγράμμιση της παλαιάς Εθνικής Οδού Άρτας – Αγρινίου, από την έξοδο της πόλης της Άρτας μέχρι λίγο πριν τον κόμβο της Ιόνιας Οδού (έξοδος Κομποτίου).

Και πολύ καλά έκανε και επιτέλους, δηλαδή, που το πήρε απόφαση, γιατί οι διαγραμμίσεις είχαν εξαφανιστεί.

Είχαν ξεθωριάσει, αφού δεν ασχολήθηκε κανείς από πλευράς Περιφέρειας με αυτό το θέμα για πολλά χρόνια. Κι όταν λέμε είχαν ξεθωριάσει, εννοούμε σε τέτοιο βαθμό, που κανένας οδηγός δεν έβλεπε αν υπάρχει διακεκομμένη ή διπλή λωρίδα στο οδόστρωμα.

Ούτε φυσικά πού αρχίζει και πού τελειώνει ο δρόμος αριστερά και δεξιά, κάτι τρομερά επικίνδυνο το βράδυ, αφού στα περισσότερα σημεία δεν υπάρχει, όχι φωτισμός, αλλά ούτε τα κολωνάκια που αντανακλούν στα φώτα των οχημάτων, για να ξέρουν οι οδηγοί αν υπάρχει ευθεία ή στροφή.

Τις τελευταίες ημέρες, όμως, η Περιφέρεια ξεκίνησε να στρώνει τον δρόμο ξανά με άσφαλτο. Και μπράβο της που το θυμήθηκε, αφού στα περισσότερα σημεία της, η παλαιά εθνική, είχε αφεθεί στην τύχη της. Έως τώρα, κάτι μπαλώματα πού και πού και κάτι λακκούβες έκλειναν τα συνεργεία της Περιφέρειας…και όλα καλά.

Η νέα ασφαλτόστρωση ξεκίνησε από το ύψος των Αγίων Αναργύρων και φτάνει μέχρι τον κόμβο της Ιόνιας Οδού (έξοδος Κομποτίου). Ήδη έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες σε κάποια κομμάτια.

Το ερώτημα, όμως, είναι απλό. Αφού υπήρχε σκοπός να γίνει η ασφαλτόστρωση…γιατί προχώρησαν πρώτα στη διαγράμμιση του δρόμου δύο μήνες πριν; Δεν μπορούσαν να περιμένουν λίγο ακόμα. Μετά από 7-8 χρόνια, τί σημασία θα είχαν για όλους μας 2 και 3 μήνες ακόμα αναμονής;

Δεν έχει σημασία αν ξοδεύτηκε μικρό ή μεγάλο ποσό, για μια απόσταση 15 περίπου χιλιομέτρων. Το μόνο βέβαιο είναι ότι δαπανήθηκαν χρήματα και πήγαν στο βρόντο.

Φυσικά όταν τελειώσουν οι εργασίες θα πρέπει να ξαναγίνει όλη η διαγράμμιση από την αρχή. Σε δουλειά να βρισκόμαστε και λεφτά να πετάμε.
Ποιος είχε τελικά αυτή τη φαεινή ιδέα, και ποιος έδωσε την έγκρισή του για αυτή την ανάποδη διαδικασία;

Το καλύτερο για το τέλος. Σε όλο τον πλανήτη, όταν γίνεται νέα ασφαλτόστρωση, το παλιό οδόστρωμα ξηλώνεται πρώτα. Μένουν κάτι ίχνη του μόνο, σα μικρές λεπτές λωρίδες. Υπάρχει λόγος που το κάνουν αυτό. Ας μην το αναλύσουμε και ας μην πάμε σε τεχνικά ζητήματα.

Εμείς εδώ πάντως, το κάνουμε αλλιώς. Ρίχνουμε νέα άσφαλτο πάνω από την παλιά. Όταν σε κάνα χρόνο το νέο οδόστρωμα αρχίσει να “σκάει”, και να “βουλιάζει”, απλά να μην αναρωτιόμαστε γιατί συμβαίνει αυτό.

Ίσως τελικά να είναι καλύτερα που η Περιφέρεια δεν αναλαμβάνει σοβαρά και μεγάλα έργα και τα αφήνει για τους Δήμους.

Τελευταία Νέα

spot_imgspot_imgspot_imgspot_img
spot_imgspot_imgspot_imgspot_img

Σχετικά Άρθρα